Re: Kde se dají koupit Jumper kablíky?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Březen 13 09:18:54 CET 2017

Na ty čínský bacha. Nejsou pozlacený (alespoň ty co jsem měl k
dispozici a co mi Číňan poslal) a má to špatný kontakt. Navíc je to
nejspíš pocínovaný železo. Magnetem jsem to nezkoušel, ale už při
zastrkování to má úplně jiný odpor, musí se použít hodně síly, nic tam
nepruží a po pár použití už to skoro nedrží... To samé ty piny
(pocínovaný "něco").