=?UTF-8?Q?Probl=C3=A9m_s_proceso?=rem

admin admin na roshor.com
Pátek Březen 10 08:04:50 CET 2017

Zdravím.

Pro jednoho zákazníka připravuji FW do procesoru ATMEGA324P. V zařízení
které zákazník dodal jsou na bitech 6 a 7 portu D tlačítka proti zemi. V
programu mám nastaveno že piny jsou vstupní s pull-upem
(DDRD=0x3F,PORTD=0xC0).

Stisknutí tlačítka program zaznamená, ale zároveň rapidně stoupne proud v
napájecí větvi a procesor začne topit. Z toho stavu se dá dostat jedině
vypnutím napájení. Pokud nastavím třístavový vstup a přidám dodatečný pull-
up k tlačítku tak to funguje dobře, ale upravit HW se nedá, zákazník má
hotových několik set kusů. Na test jsem dostal šest kusu a dělají to
všechny. Tlačítka na jiných portech fungují dobře. Alternativní funkce portu
jsou vypnuty. Vše zkontrolováno přes JTAG.

Setkal se s tím někdo?

Hokrý Aleš.