Re: Kicad, první zoufalý boj

Čtvrtek Březen 9 08:06:24 CET 2017

Barva se zmeni kliknutim koleckem v panelu vrstev, divne ale funkcni,
jen musi byt mys s koleckem...
footprint prirazuju primo ve schematu jako vlastnost soucastky, pak se
to i kopiruje.
vsechna mozna nastaveni resim tak, ze projekt zacnu kopii nejakeho
stavajiciho projektu a smazanim vseho nepotrebneho.
prehazovani soucastek v pouzdre jde ve vlastnostech zmenou indexu
A,B,... nebo netusim, v cem vidite problem.