Re: Kicad, první zoufalý boj

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Březen 8 15:29:01 CET 2017

Já jsem v Eaglu začal dělat  ještě na výšce, nějaká DOS verze, tehdy
craklá. Pak jsem byl nucen malovat ve Formice, když jsem byl na civilce
na elektroučilišti, ale pamatuju si, že  to byla hrůza a strašně rád
jsem se vrátil k Eaglu. Tehdy už byla k dispozici free verze.

Na omezení free verze jsem narazil jen několikrát, většinou jsem to
úspěšně obešel rozdělením na 2 desky. Mezi tím jsem začal používat Linux
a ze začátku s ním byl boj podobný - filozoficky a ovládáním věci jinak.

No a vzhledem k tomu, že Eagle přešel pod křídla Autodesku a u něj se
registrovat (a platit) nechci, je KiCad přirozená volba.

Jen musím překonat tu počáteční "energetickou" bariéru.

Díky všem za pomoc.

Petr