Re: přenos z IP kamery ve výtahu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Březen 1 17:50:55 CET 2017

Kdysi jsem po něčem podobném přenášeli internet po zemním kabelu, po kterém
žádných 230V AC nešlo.
Bylo to asi na 1 km a samozřejmě napájení muselo být tím pádem odjinud.  To
naše zařízení mělo ale zvlášť napájecí  adaptery.  Docela to fungovalo.
Možná byste mohl zkusit něco takového připojit na ty dva volné vodiče v
kabelu, co jste o nich psal a napájet to na obou koncích z jiných zdrojů
než z té linky.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW