Re: přenos z IP kamery ve výtahu

per512 per512 na seznam.cz
Středa Březen 1 17:22:48 CET 2017

   Je to trošku jako jít s mamutem na blechu, ale....

   Použít dvě zařízení Mikrotik v režimu Point-to-Point.
   Raději v pásmu 5GHz, to v paneláku není moc zarušeno :-D
   Například:
   2x MikroTik RouterBOARD SXT Lite5 (5GHz), cena cca 1200,- +DPH
   Existuje samozřejmě i ve verzi 2,45GHz:
   2x MikroTik RouterBOARD SXT Lite2, cena 1022,- +DPH
   Ale to bych opravdu v obytném domě nedával.

   Nastavit minimální vysílací výkon a vydrží dlouho a dlouho :-)
--

   Rtepp