[MECH] G-code a nastroje

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Čtvrtek Červen 15 12:52:03 CEST 2017

pokud to myslite s obrabenim vazne, stejne k necemu takovemu jednou dojdete a fusion360 ma vyhodu ze je to skoro profesionalni CAD/CAM nastroj vcetne simulaci a je pro nekomercni uziti zcela zdarma. o vyhodach uceleneho reseni se tu kolega Prochazka jiz zminoval.

neproslapavejte znova slepe cesty a necte si poradit. i kdyby to stalo nejake usili se naucit ve fusion360 pracovat. zas tak slozite to neni a na youtube je tisice vyukovych videi vcetne CAM. za tu cenu je to mocny nastroj.

Zacnete treba zde: https://www.youtube.com/channel/UCe0IyK4ntgdPTTjsxjvyHPg