OT: test.

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 9 15:20:47 CEST 2017

On Fri, 9 Jun 2017, Petr Zahradnik wrote:

> Původní zpráva ze dne 09.06.2017 od Petr Simek:

> Tak tady bychom se mohli dohadovat, jestli je chyba návrhu to přímé
> přeposílání nebo SPF. Mail se dá přeposlat i tak, že ho odešle ten
> prostředník se svou hlavičkou za toho původního. Pak to bude fungovat.
> Pouhé přeposlání je problém, protože někdo posílá něco za někoho úplně
> jiného. Podle mého názoru je to čuňárna.

U papirove posty kdyz prijde dopis pro adresata ktery se premistil
tak se taky jen prepise adresat a ne odesilatel. Prece potrebujete
vedet kdo vam ten dopis opravdu poslal a ne kdo jej preposlal , to
je v hlavicce.

> DKIM nic nezajistí to, co zajistí právě SPF. Jak už jsem psal minule,
> když někdo pošle mail bez DKIM podpisu, tak to prostě projde, protože
> adresát netuší, že tam DKIM musí být.

Ano to jsem si hned neuvedomil, ale v nastaveni spamfiltru se za
platny DKIM davaji kladne body (jako za platne SPF) , takze i to
je cesta .