OT: test.

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Červen 9 14:32:20 CEST 2017

Původní zpráva ze dne 09.06.2017 od Petr Simek:

> Prime preposilani posty neni spatne, je to uplne normalni a velmi
> pouzivane. To ze s tim ma problem SPF je chyba SPF navrhu.

Tak tady bychom se mohli dohadovat, jestli je chyba návrhu to přímé
přeposílání nebo SPF. Mail se dá přeposlat i tak, že ho odešle ten
prostředník se svou hlavičkou za toho původního. Pak to bude fungovat.
Pouhé přeposlání je problém, protože někdo posílá něco za někoho úplně
jiného. Podle mého názoru je to čuňárna.

> DKIM taky zajisti ze se za vas nemuze nikdo vydavat a s forwardem
> problem nema.

DKIM nic nezajistí to, co zajistí právě SPF. Jak už jsem psal minule,
když někdo pošle mail bez DKIM podpisu, tak to prostě projde, protože
adresát netuší, že tam DKIM musí být.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem