Domovy telefon

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červen 6 13:17:28 CEST 2017

On Tue, 6 Jun 2017, Zuffa Jan wrote:

> V scheme http://www.teslastropkov.cz/navody/EV_4FP11105.PDF
> je tranzistor PNP VT2 ktoreho funkcia mi nie je jasna. Teda mal by zosilnovat ale
> druhy koniec reproduktoru ide naspat k mikrofonu cez R2.
> Mikrofon je voci zemi pripojeny na vstup 2.

Zajmave zapojeni - po uzavreni obvodu z 2 do nuly (pres cizi mikrofon)
se nastavi pracovni bod takze pres tranzistor reprak tece ss proud.
No a zrejme ten mikrofon dava male napeti ale slusny proud takze
to zapojeni zesiluje napeti buzenim pres C1, jinak by to asi nedavalo
smysl. Jestli je u vratniku k dispozici nula bylo by zajimave pripojit
vyvod 2 pres 'vypujceny' mikrofon na nulu a mluvit do nej.

Kdyz to pujde silne je asi problem nekde dal ve vedeni a kdyz slabe
tak asi zkusit vymeny toho tranzistoru.