Zarovka ala BAY15d

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červen 5 21:14:38 CEST 2017

Jak je to u LED žárovek s "barvením" světla pomocí barevných filtrů? Je
to spektrum tak široké a hlavně spojité, aby to rozumně fungovalo a
nebyl to bílej flek s lehce obarveným okolím? To bych u pozičních světel
viděl trochu jako problém, o homologaci a schvalováním každého prdu pro
provoz na lodi ani nemluvě - o tom jsem jen kdysi něco zaslechnul a
neudělalo se mi úplně volno, měl jsem dojem, že schvalovací procedury
FAA jsou proti tomu procházka růžovou zahradou :)

Pavel Kutina