TEZKE OT: neprodaval nekdo nemovitost pres MM reality?

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Pondělí Červen 5 17:13:06 CEST 2017

Dobrý den,
Ja jsem zatím jen dvakrát nakupoval.
Tentokrát dokonce pres onu Vámi zminovanou.
Naštěstí manželka je advokát s dlouhou praxí v realitním právu, takže ve
finale platím za to co si nakonec musíme sami udělat.
Obecně nechte si smlouvu skontrolovat někým kdo má praxi v nemovitostech -
zná zviklosti a triky. Buďte připraven, že se nedohodnete. Tohle je to
nejtěžší - nenecháte se tak dotlačit někam kam nechcete. Na druhou stranu je
potřeba si uvědomit, že oni taky potřebují plnit plány, takže jim jde o
prachy.
MM jsou poměrně známé svými smlouvami a tím, že si je nechtějí nechat měnit,
ale je to o přístupu.
Pokud chcete ozvěte se mohu posdílet :)

J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David
Belohrad
Sent: Sunday, June 04, 2017 9:15 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: TEZKE OT: neprodaval nekdo nemovitost pres MM reality?

Zdravim, predem se omlouvam, hazu si popel na hlavu a odchazim kanalem za
zvoleny $subj.

Potreboval bych vedet, jestli nekdo z vas tady neprodaval nejakou nemovitost
pres MM reality. Sehnali nam zajemce a nyni nam davaji podepsat smlouvu,
ktera se jmenuje 'smlouva o podminkach koupe nemovitosti a poskytovani
sluzeb'. Nejak se mi tam nezda spousta veci a tak jsem se chtel zeptat,
jesti ...nahodou... nekdo nema s nimi podepsanou tu samou vec a nebyl by
ochotny mi ji oscanovat (samozrejme se zacernenymi udaji), abych ji mohl
porovnat.

diky
.d.

prosim, zadny flame o tom, proc jsme sli pres realitku a proc zrovna tuhle
:) prodavat neco v remote-rezimu neni nejjednodussi ...