TEZKE OT: neprodaval nekdo nemovitost pres MM reality?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Červen 4 23:39:22 CEST 2017

Ani to nemusim cist a ono ani neni co.
Jdete od toho.
Najmete si poradneho pravnika co se tim zabyva.
Potrebujete odhad  ?
Napiste mi.
Nemam na tom zadny obchodni zajem.
Pravnik pozdeji.
Neprofituji z toho.
Prodaval jsem a v pohode.
Jindra Polivka
PS: je velky rozdil zda prodavate byt v BD nebo v SVJ.
Byt v BD prodate behem hodiny, byt v SVJ, tak to je jina liga.
Jindra

----- Original Message -----
From: "David Belohrad" <david na belohrad.ch>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 04, 2017 9:14 PM
Subject: TEZKE OT: neprodaval nekdo nemovitost pres MM reality?

Zdravim, predem se omlouvam, hazu si popel na hlavu a odchazim kanalem za
zvoleny $subj.

Potreboval bych vedet, jestli nekdo z vas tady neprodaval nejakou nemovitost
pres MM reality. Sehnali nam zajemce a nyni nam davaji podepsat smlouvu,
ktera se jmenuje 'smlouva o podminkach koupe nemovitosti a poskytovani
sluzeb'. Nejak se mi tam nezda spousta veci a tak jsem se chtel zeptat,
jesti ...nahodou... nekdo nema s nimi podepsanou tu samou vec a nebyl by
ochotny mi ji oscanovat (samozrejme se zacernenymi udaji), abych ji mohl
porovnat.

diky
.d.

prosim, zadny flame o tom, proc jsme sli pres realitku a proc zrovna tuhle
:) prodavat neco v remote-rezimu neni nejjednodussi ...