TEZKE OT: neprodaval nekdo nemovitost pres MM reality?

David Belohrad david na belohrad.ch
Neděle Červen 4 21:59:09 CEST 2017

Ted kdyz porovnavam, co mi davaji podepsat, tak ty smlouvy nejsou stejne. Jsou tam _male_ ale _podstatne_ rozdily, jako napriklad, ze v te smlouve co jste poslal se provize plati _po uzavreni zprostredkovavane smlouvy_, coz v nasi smlouve nejak zahadne 'chybi' ...

diky za dobry tip