Re: Záložní zdroj kotle z 18650 článků

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Červenec 26 13:16:57 CEST 2017

Zdravím,

pro ČSO provozuji přes léto kameru na plovoucích ostrůvcích. Napájím ji z
baterií 12V 100Ah (olovo).  Od roku 2013. BAterie v létě udělají tak kolem 5
cyklů a zbytek roku leží nabité u mě v dílně.  Nepozoruji zatím žádný úbytek
kapacity.

Myslím, že režim ve kterém jedou je hodně podobný záloze kotle. Baterie
stála tuším 4300kč bez DPH.

Mám pocit, že pokud není cílem si hrát a utopit v tom mraky času, tak
vychází to olovo docela slušně.

Petr