Re: Záložní zdroj kotle z 18650 článků

Středa Červenec 26 12:23:57 CEST 2017

I kdyby olovo a kadmium z nějakého úředního rozhodnutí od zítra bylo
ekologické, v poměru Wh/kg má lithium výrazně navrch. Olovo má
energetickou hustotu asi do 50Wh/kg, kadmium do 80W/kg, lithium
200W/kg.

Použít olovo místo lithia v elektroautě by znamenalo výrazně zkrátit
dojezd, který už teď je dost mizerný.

Ale pro použití v kotelně by to olovo stačilo. Větší hmotnost tam přece nevadí.

P.K.