Re: Zdroj pro digitrony - hřeje se

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červenec 26 09:56:20 CEST 2017

 26.7.2017, 9:49:05

Kdysi jsem to u asi 20 typu "beznych" D meril. Moc uz si vysledky
nepamatuji, i když papir s namerenymi hodnotami jeste nekde mam.
Ale zhruba, D pro sitove frekvence byly cca 10 x pomalejsi, nez ty
"rychle", ktere jsem meril. Ciselne snad, 1 - 2 us proti 100 - 200 ns.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz