Re: Zdroj pro digitrony - hřeje se

Středa Červenec 26 08:11:32 CEST 2017

Jak to je vlastne s rychlosti 1N400x (a obecne "beznych usmernovacich diod")? Ze
"neni rychla" je jasne, ale co to znamena? Kdyz jsem se podival do DS od Vishay, ON
semi, Diodes, NTE, nikde cas uvedeny neni, u tech dvou druhych zminenych, UF400x a
1N493x naopak vsude uvadeny je, coz je pochopitelne, kdyz jsou nazvane "rychle".

D.O.