Re: OT: Změkčovače vody

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Červenec 14 08:46:18 CEST 2017

Pokud máte jen elektrický bojler (bez výměníků uvnitř) tak to nemá vliv
na účinnost ale zato výrazný vliv na životnost. Těleso se v tom horším
případě může spálit, v tom lepším vypíná ochrana a teče studená. Výrobci
doporučují cca za 2 roky bojler vyčistit a já jsem přesvědčen, že mají
pravdu.

Ale jak se Vám může ucpávat podlahové topení? Vždyť přece voda běhá
stále dokola. Nebo Vám někde teče a musíte to doplňovat?

Martin Záruba