Re: OT: Změkčovače vody

Tomáš Halabala hwnews na regulace.org
Pátek Červenec 14 07:39:08 CEST 2017

Na pití to nechci, nejvíc mě láká nemuset tolik uklízet sprchu, baterie
zanesené kamenem, nezanášel by se bojler na TUV, pračka, s tím by byla
spojená vyšší účinnost ohřevu vody a kvůli usazování kamene se ucpává i
podlahové topení a je potřeba to  každý rok proplachovat což znamená
další přísun nové vody s dalším materiálem na ucpávání. Toho všeho bych
se rád zbavil, ale samozřejmě pokud to přinese jiné problémy, tak to
nechci. Obecní vodu máme velmi levnou a ta sůl mi taky nepřišla moc
drahá, takže proto jsem to nezavrhl hned na začátku.

Tomáš Halabala