chem : odolnost plexi/PMMA - Isopropylalkohol / Isopropylalkohol

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Červenec 8 09:46:57 CEST 2017

dobry den.
narazil jsem na, pro me, protichudne informace.
delam celkem casto s plexisklem a vim ze na nej nesmim s lihem a ani IPA cisticem, aby mi nepopraskalo.
ted jsem nasel cistic na plexi, s nazvem  "ISOPROPANOL ČISTIČ NA PLEXISKLO A POLYKARBONÁT"
https://eshop.zenit.cz/isopropanol-cistic-na-plexisklo/
to je nejakej "jinej" ipa" nez normalne ?
sel jsem ted do dilny a vyzkousel normalni lih a IPA 170 co mam na elektroniku a vysledek stejnej, plexi se narusi a praskne.
protoze si pri upinani v cnc gravirce pomaham obcas tavkou a pak ji sundavam lihem, neco pro plexi by se mi libilo :-).
chvili jsem patral, ale je to dost nejednoznacny.
dekuji za chemickou radu.
tomik.