Re: SSID teploměr

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Leden 29 18:40:11 CET 2017

upravte si tohle a máte to dřív, než za ty 2 hodiny hledání:

https://community.thinger.io/t/esp8266-digital-read-ds18b20/38

----- Původní zpráva -----
Od: Jan Kuba

Asi před rokem jsem někde na webu viděl bezdrátový teploměr.

Byla to konstrukce na bázi nějakého wifi modulu ( ESP8266 ?) DS18B20  a
vysílalo to teplotu jako SSID identifikátor.

Na telefonu pak stačilo zobrazovat dostupné sítě a zobrazovaloto např: Temp1
23,8 C

Mám pocit , že šlo programovat konzolou jěště něco navíc, nějaká nastavení,
umělo to snad i nějakou reklamu ve formě SSID.  Další verze měla Dallas RTC
hodiny a umělo se to zapínat v definované časy aby to šetřilo baterku a snad
i logovat ... Ke konstrukci byla i diskuse.

Teď by se mi to hodilo, potřeboval bych občas při průjezdu autem
zkontrolovat teplotu technologie.

Už sedím 2 hodiny a nemůžu to najít. Nevíte někdo kde je to schovaný,
nenarazil na to někdo?