SSID teploměr

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Leden 29 18:09:16 CET 2017

Asi před rokem jsem někde na webu viděl bezdrátový teploměr.
Byla to konstrukce na bázi nějakého wifi modulu ( ESP8266 ?) DS18B20  a
vysílalo to teplotu jako SSID identifikátor.
Na telefonu pak stačilo zobrazovat dostupné sítě a zobrazovaloto např:
Temp1 23,8 C
Mám pocit , že šlo programovat konzolou jěště něco navíc, nějaká nastavení,
umělo to snad i nějakou reklamu ve formě SSID.  Další verze měla Dallas RTC
hodiny a umělo se to zapínat v definované časy aby to šetřilo baterku a
snad i logovat ... Ke konstrukci byla i diskuse.
Teď by se mi to hodilo, potřeboval bych občas při průjezdu autem
zkontrolovat teplotu technologie.
Už sedím 2 hodiny a nemůžu to najít. Nevíte někdo kde je to schovaný,
nenarazil na to někdo?