Vyroba reflektorku k LEDkam
Dodo Racek
dodoracek na gmail.com
Sobota Leden 28 10:39:06 CET 2017
A nejaky z aliexpresu by nezapasoval?
Dňa 28. 1. 2017 10:12 používateľ "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz> napísal:
> No jo, ale to je zas rozumně směrové jen pokud je reflektor hodně velký a
> ten na kolo nechci:-)
>
> PH
>
> -----Původní zpráva----- From: gatilo
> Ale cinske eshopy, jsou plne ledek do normalnich autoreflektoru.
> Pak mne jeste napada, polepit vytisk beznym alobalem.
>
> --
> Pavel Hudecek napsal:
>
>> Na vrakáči zatím moc LEDkových světel nebude a parabolky z obyčejných
>> reflektorů se k LEDkám nehodí.
>>
>
> -----Původní zpráva----- From: gatilo
>> Nebude levnejsi, nastivit autovrakoviste ?
>> Ale uznavam, ze 3D tisk je vetsi zabava. ;-)
>>
>
> --
>> Pavel Hudecek napsal:
>>
>>> Tenhle problém jsem už před pár dny vyřešil, budiž to jako kvíz:-)
>>>
>>
> Ale spíš by mě zajímalo, jak je to s realizovatelností toho pokovení,
>>> případně nějaké doporučení, které firmy preferovat a kterým se vyhnout.
>>>
>>
> -----Původní zpráva----- From: Kubat Tomas
>>> jako na potvoru jsem si dneska poprve openscad otevrel a hned priklad na
>>> vyzkouseni.
>>> potvrzuji, ze vygeneroavni je celkem hned, cokoliv jineho je skoro
>>> zastaveny
>>> pc ..
>>> jinak moc pekny a na vikend mam zabavu .
>>> tomik.
>>>
>>
> -----Original Message-----
>>> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr
>>> Simek
>>>
>>
> On Fri, 27 Jan 2017, Pavel Hudecek wrote:
>>>
>>
> Jen tak pro zajímavost, tento kód (krom výroby paraboly) způsobuje
>>>> tuhnutí
>>>> OpenScadu:
>>>>
>>>
> Mne to uplne nezatuhne ale je to hodne pomale pri vykreslovani a cely
>>> openscad to hodne zpomali.
>>>
>>
>
>>>> difference() {
>>>> union() {
>>>> for (x=[0: 0.4: 20]) {
>>>> translate([0,0, x]) cylinder(r=sqrt(x)*4, h=0.4,
>>>> $fn=20+x*2.5);
>>>> }
>>>> for (u=[0: 15: 360-15]) {
>>>> rotate([0,0,u]) translate([0,-0.5,0]) cube([18,1,20]);
>>>> }
>>>> }
>>>> union() {
>>>> for (x=[0: 0.4: 20]) {
>>>> translate([0,0, x]) cylinder(r=sqrt(x)*4-1, h=0.401,
>>>> $fn=20+x*2.5);
>>>> }
>>>> }
>>>> }
>>>>
>>>> Zajímavé je, že tuhnutí vyvolává generování žeber, případně jen v
>>>> prvním unionu přítomný objekt, který zasahuje do hodně vrstev.
>>>>
>>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20170128/a0249b00/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list