Vyroba reflektorku k LEDkam

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Leden 28 10:12:27 CET 2017


No jo, ale to je zas rozumně směrové jen pokud je reflektor hodně velký a 
ten na kolo nechci:-)

PH

-----Původní zpráva----- 
From: gatilo
Ale cinske eshopy, jsou plne ledek do normalnich autoreflektoru.
Pak mne jeste napada, polepit vytisk beznym alobalem.

--
Pavel Hudecek napsal:
> Na vrakáči zatím moc LEDkových světel nebude a parabolky z obyčejných
> reflektorů se k LEDkám nehodí.

> -----Původní zpráva----- 
> From: gatilo
> Nebude levnejsi, nastivit autovrakoviste ?
> Ale uznavam, ze 3D tisk je vetsi zabava. ;-)

> --
> Pavel Hudecek napsal:
>> Tenhle problém jsem už před pár dny vyřešil, budiž to jako kvíz:-)

>> Ale spíš by mě zajímalo, jak je to s realizovatelností toho pokovení,
>> případně nějaké doporučení, které firmy preferovat a kterým se vyhnout.

>> -----Původní zpráva----- 
>> From: Kubat Tomas
>> jako na potvoru jsem si dneska poprve openscad otevrel a hned priklad na
>> vyzkouseni.
>> potvrzuji, ze vygeneroavni je celkem hned, cokoliv jineho je skoro
>> zastaveny
>> pc ..
>> jinak moc pekny a na vikend mam zabavu .
>> tomik.

>> -----Original Message-----
>> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek

>> On Fri, 27 Jan 2017, Pavel Hudecek wrote:

>>> Jen tak pro zajímavost, tento kód (krom výroby paraboly) způsobuje
>>> tuhnutí
>>> OpenScadu:

>> Mne to uplne nezatuhne ale je to hodne pomale pri vykreslovani a cely
>> openscad to hodne zpomali.

>>>
>>> difference() {
>>>   union() {
>>>       for (x=[0: 0.4: 20]) {
>>>           translate([0,0, x]) cylinder(r=sqrt(x)*4, h=0.4, 
>>> $fn=20+x*2.5);
>>>       }
>>>       for (u=[0: 15: 360-15]) {
>>>           rotate([0,0,u]) translate([0,-0.5,0]) cube([18,1,20]);
>>>       }
>>>   }
>>>   union() {
>>>       for (x=[0: 0.4: 20]) {
>>>           translate([0,0, x]) cylinder(r=sqrt(x)*4-1, h=0.401,
>>> $fn=20+x*2.5);
>>>       }
>>>   }
>>> }
>>>
>>> Zajímavé je, že tuhnutí vyvolává generování žeber, případně jen v
>>> prvním unionu přítomný objekt, který zasahuje do hodně vrstev. 



Další informace o konferenci Hw-list