while(1)

František Burian BuFran na seznam.cz
Čtvrtek Leden 26 15:12:21 CET 2017

Note that ts_read() is normally a blocking function unless you change the ts
_open() call to set the last parameter to 1 (for non-blocking operation). If
ts_read() is in blocking mode, then it won't return until a touch occurs,
which would stall out your main event loop!

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 26. 1. 2017 15:02:17
Předmět: while(1)

"Mám tu jeden zdroják a potřebuju ho trochu upravit (vím co chci, vím i
jak, ale...). Jedná se o příklad ke knihovně pro touchpad pro malý
displej připojený k RPi.

https://github.com/kergoth/tslib/blob/master/tests/ts_test.c

Ale narazil jsem hned na začátku :-). "Nekonečná smyčka" while(1)
uvnitř main() funguje jenom když je aktivní touchpad (pokud touchpad
dostane nějaký event tak smyčka jede jinak "stojí"). Což je šikovný,
ale já potřebuju překreslovat obrazovku neustále (tedy potřebuji, aby
smyčka while(1) pořád běžela) a ne jenom když se dotknu touchpadu... A
nemůžu přijít na to jak to donutit k neustálému běhu. Při takovém tom
běžném programování jsem na toto chování ještě nenarazil. Nejspíš to
bude mít něco společného se SIGINT (co jsem tak naťukl Google). Ale
jak to předělat? Pouhé zakomentování těch tří řádků SIGINT nepomůže...
Jedině snad, že by to bylo zadrátovaný ještě někde jinde.

Děkuji
Michal Grunt