while(1)

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Leden 26 15:02:09 CET 2017

Mám tu jeden zdroják a potřebuju ho trochu upravit (vím co chci, vím i
jak, ale...). Jedná se o příklad ke knihovně pro touchpad pro malý
displej připojený k RPi.

https://github.com/kergoth/tslib/blob/master/tests/ts_test.c

Ale narazil jsem hned na začátku :-). "Nekonečná smyčka" while(1)
uvnitř main() funguje jenom když je aktivní touchpad (pokud touchpad
dostane nějaký event tak smyčka jede jinak "stojí"). Což je šikovný,
ale já potřebuju překreslovat obrazovku neustále (tedy potřebuji, aby
smyčka while(1) pořád běžela) a ne jenom když se dotknu touchpadu... A
nemůžu přijít na to jak to donutit k neustálému běhu. Při takovém tom
běžném programování jsem na toto chování ještě nenarazil. Nejspíš to
bude mít něco společného se SIGINT (co jsem tak naťukl Google). Ale
jak to předělat? Pouhé zakomentování těch tří řádků SIGINT nepomůže...
Jedině snad, že by to bylo zadrátovaný ještě někde jinde.

Děkuji
Michal Grunt