OT:MECH Poradie skrutiek/podloziek pri zemneni

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Leden 24 14:44:31 CET 2017

Skusim upresnit po dnesnych rozhovoroch s ludmi od zakaznika:

Hlava skrutky Nerez, A4-70 (zariadenie budu drzat4xM8, ukostrenie bude na
1xM8 )
podlozka
zariadenie - nosny odliatok (hlinikova zliatina, frezovany spodok, zliabok
na tesnenie, plocha asi 200 cm^2 )
tesnenie - ciastocne zapustene v drazke zariadenia, pri dotiahnuti sa
zariadenie pravdepodobne dotkne podlozky )
farba na plechu  -> nesmiem obrusit-oskrabat, ma okrem koroznej ochrany aj
izolacne vlastnosti ;-((( - lebo elektrikar + bezpecak
plech - vyzera nejaka hlinikova zliatina, hrubka asi 2 mm
protipoziarny nastrek - hrubka asi 5 mm -> nesmiem obrusit-oskrabat ;-((( -
lebo poziarnik + bezpecak
velkoplosna podlozka - nerez A4
matka M8 nerez A4
podlozka nerez 8 - na zvacsenie plochy
kostriace ocko na M8
podlozka nerez - na zvacsenie plochy 8
samozaistoacia matka M8

Ukostrenie bude musiet byt cez skrutku - musi byt zvnutra a zariadenie je
akoby von bezpecneho priestoru a ukostrenie vonku nie je povolene
Preto chcem pouzit 2 matky, aby som zvacsil plochu prechodu po zavite
M8 ma podla normy a najmensieho mozneho priemeru skrutky plochu 30.88 mm^2

navarit na zariadenie nemozem nic ( strata zaruky a certifikatov ... )
navarit na konstrukciu nesmiem nic - grrrrr
ziadna navarena ukostrovacia skrutka v blizkosti nie je

Skratovy prud netusim, asi 2 dni sa snazim dopatrat, kolko je to asi A a
aky vybavovaci cas maju istenia
Dokumentacia nie je (pre mna dostupna), urcite existuje v nejakej dobre
zamknutej plechovej skrini niekde na Slovensku...
Clovek, ktory pri tom robi a vie/pamata si, alebo sa vie ist pozriet ->
takeho som zatial nenasiel, pracuje sa na tom...

Asi tam budem davat ruzovych slonikov, lebo na kazdom doterajsom rieseni mi
nejaku podstanu cast zrusili a riesenie znefunkcnili.
Koniec zurenia, ideme pracovat ;-)

Dodo