Prehravani zvuku z MCU

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 23 11:57:12 CET 2017

Ahoj,

dekuji Petre za stedrou nabidku, ale ten dojem toho plynuleho zrychlovani
je pro me dost dulezitej - vcera jsem si s tim hral celej vecer a i ta
moznost prohazovani zvuku tam byla, ale proste neni to ono.

Mam doma jeste mp3 modul VS1053, ktery by mel jit jednoduse pripojit pres
SPI k MCU. Napadlo me to pred chvili a tak se musim kouknout zda by tam
nejaka moznost toho rychlejsiho prehravani nebyla. Umi to dekodovat vice
formatu zvuku.

RV