Prehravani zvuku z MCU

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Leden 23 11:44:11 CET 2017

Původní zpráva ze dne 23.01.2017 od hwnews konference:

> - pak je samozrejme nejaka moznost pouzit nejake specialni chipy -
> zde ale netusim co se dela a jake jsou moznosti ovladani - treba ta
> zmena rychlosti prehravani..

A co použít modul VMUSIC2? Funguje tak, že do něj zastrčíš flash disk
s nahranými zvuky nebo písničkami ve formátu MP3. Připojíš ho k
mikrokontroléru a ovládáš pomocí příkazů posílaných sériově. Spouštíš
soubory podle názvu a on je sám přehraje:

http://www.ftdichip.com/Products/Modules/ApplicationModules.htm#VMusic2

Datasheet:

http://www.ftdichip.com/Support/Documents/DataSheets/Modules/DS_VMUSIC2.pdf

Uvnitř je tento obvod pro ovládání flash disku (USB Host):

http://www.ftdichip.com/Products/ICs/VNC1L.htm

Tady je popis příkazů, konkrétní příkazy pro přehrávání hudby jsou v
kapitole 6.8.

http://www.ftdichip.com/Firmware/Precompiled/UM_VinculumFirmware_V205.pdf

Neumí to zrychlovat přehrávání. Ale zase by sis tam mohl těch souborů
dát spousty a spouštět je postupně. Různé podle rychlosti. Připravil
by sis předem na počítači a pak už jen spouštěl. Procesor si může
dělat spoustu jiných věcí, jen dává pokyny na přehrávání.

Není to zrovna levné řešení, ale kdybys ho ode mě dostal zdarma třeba
jako poděkování za doporučení 3D tiskárny?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz