Elektronkovej zasilovac

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 20 15:26:33 CET 2017

Asi mate pravdu...jak jsem psal mam roupy...navic jsem ted cca hodinu cetl
ty audiofora a mam zkazene odpoledne a prestava se mi do toho chtit - to
jsou strasny pacienti.

Samozrejme nejsem schopnej odlisit co dela ten zvuk - jestli je to ten
lampovej konec a nebo je to vliv bedny (strasna kisna) a original repraku.
A nebo vsechno dohromady. Ale i ja mohu rict, ze subjektivne to hraje
neskutecne dobre. Ja to nechapu repraky jsou tvrdy jak brok - papiraky - a
pritom to basuje (co me zarazi) i na opravdu malou hlasitost (Filharmonie
ma fyziologii). Skvele z toho zni rozhlasove hry, vubec mluvene slovo a
starsi muziku uz beru spis, ze je psychologie.

Mam jen jeden problem kdyz odbocim. nevim co to muze byt, ale neco tam
napiskava - prjde mi, ze je to signal z eteru - cca kazde dve minuty - to
zacne salbe piskat tak na 5kHz cca na 20s. Dela to ale i pri prepnuti na
gramovstup.

Takze uz z toho duvodu by me to prave zajimalo. Na druhou stranu to neni
zadna lace - treba jen ty vystupni trafa z GESu vyjdou na 2.5kKc.

RV