Elektronkovej zasilovac

Pátek Leden 20 14:49:25 CET 2017

A je ten rozdíl opravdu v těch elektronkách? Dnes kdy v rozhlasu je
všechno digitální, používají se různá mršítka zvuku
http://www.phobosaudio.cz/fmprocess.pdf
pak to v tom webrádiu projde datovou kompresí a nakonec sluchem
rozpoznáte že je to zvuk z elektronek? Myslím že podstatné je něco úplně
jiného. To rádio má poctivou dřevěnou bednu, vzadu otevřenou a už tohle
zní jinak, než moderní uzavřené reprobedny. Pak tehdejší papírové
reproduktory s vyšším rezonančním kmitočtem proti dnešním gumovým a
kombinace reproduktoru s indukčností výstupního trafa. Takže dovolil
bych si tvrdit, že když použijete ze starého rádia bednu s reproduktory,
s výstupním trafem a uděláte k tomu FET koncový stupeň bez větších
zpětných vazeb, které by extrémně snižovaly výstupní odpor, rozdíl ve
zvuku nepoznáte.
Anděl