enum

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Leden 19 15:54:24 CET 2017

enum se da prevesti na cislo a zpet. Takze parsovat teoreticky nemusite a muzete udelat dynamicky, jen musite vedet, ktere cislo co znamena, nebo si to dat do tabulky. Ovsem cele zadani musi jeste dozrat. Napriklad kolik znaku na terminalu zadat... ,
jake kombinace prevesti, ... . Nakonec je nejjednodusi to primo napsat jako jednoucelovy algoritmus. Pokud se v konfiguraci vyzna jen autor, tak to nakonec vyjde nejlepe z hlediska vyvoje i udrzby.

Jirka