enum

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Čtvrtek Leden 19 10:31:25 CET 2017

Je potreba si uvedomit, ze enum je konstrukce pro prekladac, respektive
slouzi k zprehledneni zdrojaku. Ve vysledne aplikaci jsou ulozene jen
hodnoty; nazvy ne.
Pokud ma aplikace pristup k filesystemu, muze obsahovat parser, ktery
dokaze enum nacist a zpracovat do vlastni datove struktury (nazev, hodnota).

Hynek Sladky