RE: [OT] Auto - snímač polohy vačkového hřídele

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Leden 19 13:24:00 CET 2017


Problemy s MAF sa prejavuju s nizkym vykonom motora v otackach
ECU nema dost vzduchu (MAF nedava spravne hodnoty, aj ked je vzduchu dost) tak dava menej paliva.
Ak je MAF v prdeli, ECU funguje v nudzovom rezime - nastartovat ide bez problemov
ale ECU sa tvari ze MAF dava trvale nejaku default hodnotu. 
Vycistit vacsinou pomoze (nastriekat, nesuchat - nechat zaschnut, pripadne zopakovat)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirí Majzlík Nemecek
Sent: Thursday, January 19, 2017 12:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Auto - snímač polohy vačkového hřídele

JJ, koupil jsem přímo na to sprej, tak to snad nepodělám. Stejně musím měnit filtr, tak to rozeberu o trochu víc a prostříknu. Musí se to nechat dokonale uschnout.

V návodu na tom spreji píšou, jak to má zázračné účinky na všechno možné, tak se těším :-D

JMN


Dne 19.1.2017 v 11:52 Tomas Chvatal napsal(a):
> To zalezi na zpusobu cisteni. :-) Sprejem isopropanolu tomu neublizi.
>
> s přáním hezkého dne / Best regards
> Tomáš Chvátal
> tchvatal na fordiag.cz
>
> ----- Původní zpráva ----- Od: "Zuffa Jan" <ZuffaJ na cgc.sk>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Odesláno: 19. ledna 2017 9:20
> Předmět: RE: [OT] Auto - snímač polohy vačkového hřídele
>
>
> S tym MAF by som bol opatrny pokial to funguje tak to toho nesahat. 
> MAF po vycisteni bud funguje lepsie alebo moze umriet uplne.
>
> j.
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirí 
> Majzlík Nemecek
> Sent: Thursday, January 19, 2017 8:35 AM
> To: HW-news
> Subject: Re: [OT] Auto - snímač polohy vačkového hřídele
>
> NJ, toho jsem si vědom. Nic moc dalšího mě ale nenapadá, buď to čidlo 
> samotné, nebo něco jiného s časováním - vytahaný rozvoďák, zamrzající 
> mechanizmus proměnného časování? Motor žádné podezřelé zvuky nevydává.
>
> Ještě jsem zjistil jednu drobnost. Teplotu nasávaného vzduch mi to 
> ukazuje asi o 5-8 °C vyšší, než je skutečnost (oproti teploměru na 
> baráku). To si myslím, že by mohlo ke špatným startům za mrazu přispět.
> Těžko ale říct, jestli v motorovém prostoru není ta teplota mírně jiná.
> Hodlám MAF senzor alespoň prostříknout čistícím sprejem.
>
> Jinak - dnes ráno -17 °C, start jako víno, pohoda.
>
> "Hlavně že to jezdí" :-)
>
> JMN
>
>
>
> Dne 18.1.2017 v 17:23 Tomas Chvatal napsal(a):
>> A jeste mejte na pameti ze to cele muze but take jen slepy smer.
>> Ta chyba se tam sice zapsat muze, ale nemusi to byt pricina problemu.
>>
>> s přáním hezkého dne / Best regards
>> Tomáš Chvátal
>> tchvatal na fordiag.cz
>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz 
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz 
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz 
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list