Re: [OT] Auto - snímač polohy vačkového hřídele

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Leden 19 12:19:12 CET 2017

JJ, koupil jsem přímo na to sprej, tak to snad nepodělám. Stejně musím
měnit filtr, tak to rozeberu o trochu víc a prostříknu. Musí se to
nechat dokonale uschnout.

V návodu na tom spreji píšou, jak to má zázračné účinky na všechno
možné, tak se těším :-D

JMN