STM32F4+LAN8720

Neděle Leden 15 19:43:25 CET 2017

Na netu je spousta zdroju, ted se mi to nechce hledat ale pouzil jsem
projekt SOEM.  Da se stahnout jak pro win, tak pro STM. Nejdriv jsem to
pouzival na PC pod WIN, jede pres WinPCap a docela dobre, samozrejme je
problem s casovanim. Rychlostni rizeni fungovalo OK, ale ukazala se
potreba polohoveho rizeni, servo totalne zblbne kdyz nema pravidelnou
davku PDO s toleranci do 1ms, tohle konkretne zblbne uplne dokonale,
zapomene polohu a chova se naprosto destruktivne ;-)
S pouzitim MCU jde casovani zvladnout bez problemu, EC pakety filtruju
rovnou na nejnizsi urovni pro SOEM, zbytek jde do LWIP. PDO posilam z ISR.

Rozdvojka me taky napadla ale nikdy jsemto nezkousel, jak se na to win
budou tvarit. Jsou k siti dost agresivni, jak se na to neco pripoji.
IMHO to bude nejaka ptakovina v nastaveni. Samozrejme prima komunikace
PC<->ECAT funguje take.