Opet LED osvetleni 3

vostrel vostrel na lit.cz
Pátek Leden 13 13:19:21 CET 2017

Pásek v silikonové trubičce jsem dával na terasu. Teda jenom v bílé
barvě. Žádný chladič tam není, jen obyčejný pásek nacpaný do trubičky a
celé je to něčím zalité. Jediná možnost jak to k něčemu připevnit je
stavební lepidlo v tubě.  Po 2 rocích začíná silikon žloutnout, ale je
funkční. Prý to jde dát i pod vodu do bazénu. Ta verze, kde jsou ledky
zalité jen z jedné strany, vydržela venku asi půl roku. Pak přestal
svítit, ta vrchní vrstva celá popraskala a voda natekla mezi ledky.