Opet LED osvetleni

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Pátek Leden 13 12:22:45 CET 2017

Ted jsem narazil na pasky ktere jsou osazene v jedne rade bilou a v druhe
RGB led.
Pohravam si s napadem pri oprave prave zemreleho osvetleni akvarka to
pouzit. Akorat netusim jak se chovaji ty "vodotesne" rozumnej v silikonove
trubicce nacpane. Nikdy jsem s celymi paskami nedelal - netusite ma to
zezadu nejaky rozumny teplovodivy kanal ?
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Thursday, January 12, 2017 9:26 AM
To: ! Hw-News (hw-list na list.hw.cz) <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Opet LED osvetleni

Zdravím osazenstvo,
budeme instalovat LEDkové osvětlení výlohy, které se má skládat z lišt
produkujících základní ambientní světlo a k tomu nějaké reflektorky pro
bodové dosvícení. Vše bude s regulací řízenou Malinou (maturitní práce dvou
studentů). Představuji si, že lišty bychom osadili vždy paralelně dvě - RGB
a bílou, aby základní světlo bylo víceméně bílé, ale s možností doladění
zvoleným barevným odstínem (tedy jakoby RGBW).

Moje otázka zní, jestli tu základní bílou volit studenou nebo teplou. Já
osobně se přikláním spíše ke studené, protože to bude venku, a taky studená
obvykle dává malinko vyšší světelný výkon, ale chtěl bych slyšet názory
zkušenějších LED osvětlovačů.

Předem díky za názory

Jakub Šerých