Re: FW: Jak nainstalovat nový BIOS do Lenovo G50-30 ??

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Leden 13 04:05:45 CET 2017

Nevím jak teď, ale s Lenovem je celkem sranda, je to asi 2 roky co
se kolegovi stalo to same, a oni servis posilaji do Nemecka a kdyz

nedokazi z nejakeho duvodu  stihnout lhutu 30 dnu, tak proste

Lenovo uz notebook neposila zpet a vraci penize,  je to suprovy

update notebooku kdyz se to takhle povede :-)....

Ale bylo vtipny, ze servis poslal kolegovi tenkrat vyjadreni ze notebook

byl zrecyklovan, ho malem trefilo, co rekne zakaznikovi. Jen

pak jeste musel honit u dodavatelu penize zpatky.

Zdenek Aster