FW: Jak nainstalovat nový BIOS do Lenovo G50-30 ??

OK1IA ok1ia na seznam.cz
Čtvrtek Leden 12 21:52:56 CET 2017

Zdravím přítomné, 9.prosince jsem tady žádal o radu :

nemůžu spustit NB Lenovo G50-30 (64 bit). Vždy po zapnutí se mi ukáže hláška
Fatal Error.

Zkoušel jsem to spustit malým tlačítkem vedle konektoru napájení, zkoušel
jsem nastavit různě změny v Biosu ale výsledek je pořád stejný. Na Netu jsem
žádný návod jak to napravit nenašel.

* přišla jedna odpověď: Nektere BIOSy to meli primo v setupu update a umeli
o nacist z cd flashky i disku.

Pripadne spousta vyrobcu ma bootovaci cd, ci flashku ktera to umozni... Nebo
si

ji clovek musi udelat treba s freedosem, pokud maji dosovy flashovaci
program.

Spis je otazka co se stalo proc to nejde to samo nebo nejaky update windows,
vir?

Pripadne lze najit i botovaci cd s"live" windows 7.. Kde by mel jit pripadne
spusti flashovaci

program pokud je jen pro windowsi....

Nová instalace WIN se nedařila, a  tak jsem se podíval do papírů a zjistil
jsem, že mám ještě 2 měsíce záruku,  tak jsem se vydal do Alzy. Pán na to
kouknul a povídá: asi odešel HDD a NB vzal do opravy. Já si myslel, že mi do
NB dají nový HDD ale oni vrací peníze v plné výši.

Takže to dopadlo vlastně dobře a dnes jsem si v  OKAY koupil podobný NB za
stejné prachy s W10.

PF2017, Honza.

-ia-

---