trubka jako zvukovod

Jan Linhart hw na liny.cz
Středa Leden 11 00:27:21 CET 2017

Hadičku mám klasickou vzduchovací. Není ničím ukončena.

Bubliny z toho lezou divoce, postupně méně a méně, až se

neutrousí ani jedna. Konec pak musím promnout v ruce, aby

vzduchování vytlačilo kamencový špunt. Ucpe se to zhruba

po čtvrt až půl roce. Špunt má mocnost odhadem 5mm, čili

asi 1,5 průměru hadičky.

Honza