trubka jako zvukovod

Úterý Leden 10 21:21:56 CET 2017

Pokud mi konec hadičky občas utrousí bublinku, tvrdá voda mi nevadí. Ten
filtr v akvárku je na tom o dost hůř, malé dírky se snadněji ucpou. Mám
ve studni vodu nejen tvrdou, ale hodně železitou a je z ní trochu cítit
poděbradka. Po roce provozu tepelného čerpadla, kde za hodinu proteče
1000 litrů (voda se ochladí o 5,5 stupně) jsem musel čistit všechno.
Výměník TČ, čerpadlo co mi honí vodu ze studně (obyč. topenářská
oběhovka) i trubky. Průtok se zvednul ze 740 l/hod, kdy se voda
ochlazovala na teplotu pod 0,5 st. a TČ vypínalo, na 1150 l/hod jako
před rokem, když jsem to instaloval.

Anděl