Re: [EL] Jističe, odstranění proudového rázu

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Leden 10 20:09:07 CET 2017

 10.1.2017, 20:00:59

Cinska privodni snura, z CuFe, nebude potrebovat, ani ty NTC.  :-)
Ale ani NTC neresi, situaci v pripade kratkodobych vypadku.
-Je li to mozne, nahradit jistic jinym, z charakteristikou C nebo D.
-Rozdelit na 2-3 podokruhy a ty spinat postupne, pomoci vykonoveho a
casoveho rele. Financni narocnost podle pouzitych komponent nekolik $
(cina) az nekolik kKc (znackove EU).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz