RE: začátečník, arduino, i2c

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Leden 10 16:57:14 CET 2017

Na Alze mají elektronickou knihu o základech Arduina zdarma. Co jsem ji tak prolistovával nevypadá špatně. Ale Arduino nepoužívám, takže neumím posoudit jak jsou ty informace relevantní.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Tuesday, January 10, 2017 3:56 PM
To: HW-news
Subject: Re: začátečník, arduino, i2c

Problem moze nastat, ak chce kolega ZU pouzivat Arduino aj s celym
cirkusom, nebude to velmi uzitocne.
Svet arduina a svet "klasickeho" AVR programovania ma malo spolocneho.
Darmo si clovek bude citat kapitou o IO portoch alebo nacvicovat
bitove posuny a masky, ked v Arduino tutoriali najde DigitalWrite(6).
To, co je na Arduine "zaujimave" je prave ta (dost mizerna, ale budiz)
hardwarova abstrakcia.

Samozrejme, pokial ide len o AVR dosku, ktora sa bude programovat
"klasickym" sposobom ako to robia "velki chlapi", je moja poznamka
bezpredmetna.