Re: začátečník, arduino, i2c

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Leden 10 16:53:53 CET 2017

[Tak este jedna od neprihlaseneho clena, aj ked som sa zrejme oneskoril]:

To mas Jaromir pravdu, ale verim tomu, ze sa najde aj nejaka knizka ku
Arduinu. Resp. ked bude vela zaujemcov, tak knizku o Arduinu urcite
napisu a vydaju. Len to bude treba napisat asi priamo do
vydavatelstva, resp. zajst v niektoru sobotu za dotycnym panom na
prazsku burzu, kde by mal predavat nejake suciastky a porozpravat sa
osobne.