este jedna dlazdicska...

balu balu na k-net.fr
Sobota Leden 7 12:11:38 CET 2017

jj, stare dobre casy. Ja som tiez zacinal na 51, tiez programoval v
assembleri, tiez prehadzoval bity sem a tam. Ale to je uz davno... To
moze stale niekto spominat ako menil elektronku E15 v Eniacu. Panecku,
to bol pocitac, tam tie operacie bolo aj vidiet :-))

Keby sme ale vzdycky robili ako vzdycky tak sa nikam neposunieme :-)

b.