este jedna dlazdicska...

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 6 23:36:35 CET 2017

No a Ardiono má

digitalRead(pin)

nebo jen pár taktů trvající

bitRead(PORTB,1) - to je pro pin 9

Natáhněte tam asi 300 bytů dlouhý optiboot bootloader a programujte to jako
arduino. Fakt, jako prcat se s tím takhle, to je stejný běs, jako se kdysi
psaly programy pro windows, než přišel Bill Gates s jediným řádlek
pritt("Hello World!")... a ono to udělalo okno s čudlem OK. Revoluci v
programování, kterou tím způsobil, se dá přirovnat k Arduinu.

Vždyť já když jsem něco onehdá potřeboval spočítat, tak snažšíto bylo udělat
výpočet v arduinu a prdnout si výsledek na sériový port, než to dělat v
tabulkáči.

----- Původní zpráva -----
Od: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>

Nojo, však já vím, proč se držím těch "zastaralých" 51 :-) Porty tam
mají svůj řídící registr, kde si nastavím co jsou vstupy a co výstupy.
Ale to snad má Atmega taky. Ale hlavně u 51 jsou porty bitově přístupné.
To nejspíš Atmega neumí, takže musíte přečíst celý port a rotacema z něj
dostat potřebný bit.
Anděl