CRI

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 6 13:56:45 CET 2017

jinak samozrejme predpokladam, ze se bavime o stropnich svitidlech

Osram dela tu sirokospektralni radu jen v teplotach 4000K a 6500K

https://www.osram.cz/osram_cz/produkty/svetelne-zdroje/zarivky/zarivky-t5/lumilux-de-luxe-t5-ho/index.jsp

Ja osobne mam nejradeji nad stolem (hodinarina a elektro) tohle
https://www.elektro-paloucek.cz/zarovky-a-zarivky/vybojky/vybojky-metalhalogenidove/vybojka-metalhalogenidova-philips-mhn-td-70w-730-rx7s

RV