Re: OT povodne som napisal siahodlhe pojednanie o tom arduine, ale rozmyslel som si to, zmazal som to, takze len k tej Tojoteô was: trubka jako zvukovod

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 5 21:04:06 CET 2017

No, zda sa, ze musim odvolat co som odvolal.

http://embeddedgurus.com/barr-code/2013/10/an-update-on-toyota-and-unintended-acceleration/

V case, ked sa o tom hovorilo, som hladal informacie a tolkoto rozhodne o
tom nebolo. A rozhodne si pamatam, ze Barr explicitne spomenul ten lint a
bol to vtedy ten najvaznejsi argument. Je mozne, ze to bolo v spominanej
prvej faze skumania a k tym presnejsim vysledkom dospeli az v tej druhej
faze - mna to az tak velmi nezaujimalo, kedze bolo jasne, ze z hentoho
ziadna konkretna pre mna pouzitelna informacia nevypadne, lebo tie
zaujimave a podstatne diabolske detaily boli a ostali cely cas utajene.

Na druhej strane, vsimnite si, ze som sa nikde nepokusal tvrdit, ze ten
zdrojak od Toyoty bol bez chyb - to urcite nie.

Napokon, z Barrovho svedectva (a nikto by nemohol svedcit inak):
Q My question goes back to this: Is there any software
that you're aware of that does not have bugs?
A No.

wek